středa 3. října 2012

Panenka





4 komentáře:

  1. nádherná Simi, jsi šikulka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Markétko, postupně vkládám i starší panenky, takže už jsi i některé viděla na MMB :-) Včera jsem dělala asi hodinu fotoknihu dětí a než jsem to uložila, tak mi udělal paseku počítač a vše je fuk, dnes mě to čeká znovu , to naštve :-(.Těším se zase na tvoje panenky, měj se hezky.Simona

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Simono, dnes jsem objevila tvůj krásný blog. Jsi moc šikovná! Připájím se k pravidelným čtenářům a budu se ráda vracet :-) tento týden rozdávám na svém blogu dárečky. přijď soutěžit! Sonja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sonjo, i já jsem nakoukla do tvého blogu, máš moc krásné obrázky, moc se mi líbí a budu se těšit na další. Děkuju za pozvání k soutěži.
      Měj se moc hezky.
      Simona

      Vymazat